דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לכבוד הקיץ שהגיע - לעצב את המרפסת הביתית 

מאת    [ 22/06/2014 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 1777 פעמים ]

הקיץ כבר כאן. מזה אי אפשר להתעלם. אבל אפשר לעשות את המקסימום כדי שיהיה לנו נעים ונוכל להנות ממנו, גם בבית. כלומר, לעצב מחדש את המרפסת הביתית כך שנוכל להעביר בה יותר זמן ולהנות מהקרבה שהיא מספקת לטבע או לחוץ.

הנה כמה נקודות למחשבה:

מה צריך לקרות במרפסת: לפני שניגשים לשיפוץ חייבים להבין מה הפונקציה של החלל החדש שיוצרים. הדבר נכון גם בשיפור פני הבלקון. חישבו מה יהיה תפקידה החדש. האם זו צריכה להיות גינה ירוקה ששותים בה את הקפה בבוקר? או אולי המקום לארוחות המשפחתיות ולאורחים? רוצים לראות בה טלויזיה? מקום למשחק לילדים?... חשוב שנדע למה המרפסת אמורה לשמש. כך נוכל לעצב אותה בהתאם לצרכים שלנו.

רעיון והשראה: בוודאיבוודאי ישנו סגנון עיצובי שמתאים לכם ומתאים לעיצוב הכולל של הבית. חפשו ברשת תמונות שמוצאות חן בעיניכם ושמרו אותן. לאחר מכן בחנו מה הקו שמקשר ודומה בין כולן. כנראה שזה מה שאתם אוהבים. זה מקור ההשראה לעיצוב המרפסת שלכם. מכאן יהיה יותר קל לכוון לתוצאה הסופית שתהיה לשביעות רצונכם.

מה התקציב? כמובן שזה גורם חשוב. לפי התקציב נוכל להעריך אילו שינויים נעשה ולאילו ספקים נפנה. לעיתים ניתן לעשות שינויים גדולים גם בתקציב יחסית דל. ישנם הרבה דברים, כמו צביעה מחדש או כמו קביעת תאורה חדשה, שניתן לעשות בעלויות יחסית נמוכות. עם זוג ידיים טובות ורעיון טוב אפשר גם לבנות רהיטים לבד...

תכנון...תכנון... תכנון... תעמדו במרפסת ותסתכלו. איך הייתם רוצים שהיא תהיה מעוצבת. מה צריך לשנות, מה צריך לזרוק, מה צריך לחדש... איפה לשים את הריהוט החדש? אולי ישנם דברים שעדיין שמישים ועם קצת נגיעה לא באמת צריך להעיף... בוודאי ישנם כאלו שכבר באמת לא מתאימים לרעיון החדש. מומלץ לעשות רשימה ולסדר את הנושאים בה לפי עדיפויות ודחיפויות.

חומרים: חשבו ממה אתם רוצים שכל דבר יהיה עשוי. אפשר לעבוד באופן שיטתי למשל מלמטה למעלה. חשבו על הרצפה. האם יהיה בה דק מעץ או אולי שטיח / מחצלת? הרהיטים יהיו מראטן או אולי מחומר מתכתי? מאיזה חומר יהיו העציצים? מחימר או מפלסטיק? שאלות דומות תשאלו את עצמכם גם לגבי הקירות, התאורה, והפרגולה. מכאן יהיה יותר קל לעשות חיפוש בצורה יותר ממוקדת ולבחון את הספקים שמהם נוכל לרכוש את הדברים שמתאימים לנו.

העיקר שיהיה לנו קיץ נעים, קריר ומעוצב

דנה מורן - עיצוב פנים  מתכננת ומעצבת בעיקר מקומות למגורים. בנוסף, מסייעת ביעוץ בזמן רכישת דירה, לקראת שיפוץ, בעיצוב הפנים ובהלבשת הבית.  www.danna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב